Försenade frågor!

Såg nu att jag fått tre nya frågor till min gamla frågestund! Inte ska jag väl strunta i dem, så jag tänkte svara nu.

Det pinsammaste du gjort?

Oj, svår fråga eftersom jag alltid gör bort mig, haha ;) men en pinsam sak jag gjort var för ungefär två år sedan, när jag var ensam hemma. Jag städade mitt rum samtidigt som jag lyssnade på musik i hörlurar. Eftersom jag inte trodde någon hörde vrålade jag låten så högt jag kunde! Jag bara skrek ut varenda ton och tyckte det var hur kul som helst! När låten tog slut stannade jag upp och såg Filip och hans fyra kompisar stå i dörröppningen och gapskratta åt mig. Det blev ju inte bättre av att jag stod i trosor och linne och också var sjukt kär i en av killarna. Kanske inte låter så farligt, men just den situationen när fem två år äldre killar garvar sönder åt än och man inte vet vart man ska ta vägen är verkligen hur jobbig som helst! Men jag kan ju skratta åt det idag och det är det viktigaste!
Det är nog långt ifrån det mest pinsamma jag gjort, men om jag kommer på något värre så kan jag göra ett till inlägg!

Jag fick två till frågor, men jag måste verkligen sova nu, så jag svarar på dem imorgon! Godnatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0