Glasögonorm

Efter skolan åkte jag till optikern för att kolla min syn! Jag har nästan alltid ont i huvudet och tycker det är ansträngande att kolla. Jag måste ofta kiss osv. Så efter någon timmes undersökning kom hon fram till att jag hade brytningsfel på vänstra ögat! Därför fick jag mig ett par cooooola glasses, vilket är mest positivt, eftersom jag mått så sjukt dåligt över min ständiga huvudvärk, så jag gör vad som helst för att slippa den. Det är inte heller "heltids glasögon", utan jag har dem bara när jag ska läsa, kolla tv, göra läxor eller på någon lektion när det börjar bli jobbigt! Jag är iallafall glad att de kom fram till vad det berodde på!

Ska också nämna att jag blev uttagen till Smålandslägret i handboll, vilket var en otrolig lättnad! Hoppas verkligen det går bra nu :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0