Sent inlägg

Jag orkar inte sova, fast jag egentligen vill. Det är så skönt, men samtidigt tråkigt! Okej, det var konstigt? ;o jaja jag antar att det är så. Jag har tränat idag för första gången på en vecka, missat fem träningar plus en match. Det kändes måste jag säga. Jag höll verkligen på att dö!! Haha, man får ju nästan skratta åt sig själv, hur kan en enda vecka påverka så mycket? :') skönt att komma igång igen iallafall!
Efter träningen tog jag en lååång dusch och sen hade pappa lagat god mat, kyckling och någonting och mamma hade gjort semlor till efterrätt!
Bra tisdag och imorgon står dans, sen skridskor på schemat!

Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0