Planer osv :3

hallå hallå :) just nu sitter jag i sängen och kollar facebook och lyssnar på grym musik! hemkommen från träning och Vi spelade mot p98 idag vilket alltid är roligt. men jag började må riktigt illa i mitten av matchen, eftersom jag bara har ätit två bananer idag ;o så jag fick vila lite! måste bara säga att killarna har världens skönaste tränare :') Iallafall, imorgon är sista dagen på sommarlovet, så jag och mina kompisar har bestämt att vi ska ha knytis! så kl. halv tolv imorgon kommer alla hem till mig, så ska vi laga tacos och äta cheesecake! supermysigt! nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova tror jag :) i alla fall försöka, för jag vill inte sova lika länge som jag gjorde förra natten! hela dagen idag var helt bort blåst, så aldrig igen!! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0