sista dagen på sommarlovet...

som jag skrev igår så har jag tillbringat sista dagen på sommarlovet med Julia, Moa och Emelie! först lagade vi tacos och sen hade Moa bakat cheesecake som hon hade med sig. otroligt goood! Jag tog massor av bilder på Ipoden, men den är spårlöst försvunnen så jag får lägga ut dem när jag hittar den ;) Även idag hade vi träning med p98, så jag har precis kommit hem :) kan verkligen inte fatta att jag ska släpa mig upp vid kvart över sju imorgon för att gå till skolan ;o sjukt.. men vi börjar vid nio imorgon och det är väl tur! har vänt på dygnet! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta något innan jag går och lägger mig! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0