skolaaaa ;o

och så var skolan igång igen.. inte så mycket som förändrats! Lite nya lärare bara och musik istället för hemkunskap men annars är allt sig likt! Det var inte sååå farligt att komma tillbaka idag, men det är klart att jag hellre hade stannat hemma några dagar till. Iallafall kul att träffa alla igen :)
Just nu sitter jag på mitt rum och försöker få lite lugn och ro medans Filip, Isac och Jakob övar inför stadsfesten där nere. Nejdå, det låter riktigt bra ;) Ska bli sjukt kul att kolla på dem på Lördag! Hoppas så många som möjligt kommer och kollar på dem på stora scenen vid kl.12, så att de inte har övat så hårt i onödan!
På tal om stadsfesten så ja..DET ÄR JU REDAN IMORGON! helt otroligt kul. Fett att Loreen kommer med! Och som de flesta vet så fick ju Norlie och KKV ställa in, p.ga att någon av dem var sjuk och var tvungen att vila ut efter att ha spelat hela sommaren trots att han var sjuk oså, så som ersättare kommer Kapten Röd! Grymma dom med.. :3 Det blir nog kalas ändå :)
Nu ska jag ner och äta!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0