Tisdag, eller?!

godmorgon! Idag vaknade jag vid tjugo i tolv, vilket nästan aldrig har hänt innan! så jag har inte hunnit med så mycket. Senare ska jag i alla fall träffa Julia och Moa, och ikväll har vi handbolls träning :) Har verkligen ingen koll på vad det är för dag, tror jag har sagt att det är onsdag tre gånger bara idag, men det får det bli ändring på nu när skolan börjar.. Känns sjukt att vi faktiskt börjar skolan på Torsdag! Sommaren har gått otroligt fort och jag kan inte minnas senaste gången som det har varit så dåligt väder som denna sommaren. Jaja, alltid härligt att vara ledig! Och på fredag är det ju stadsfest! sjukt kul! Ni får ha en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0