barafördetärsåkul

frågor & svar:

1. har du haft en pojkvän detta året?

nej, men året är ju inte slut än, right? ;)


2. Har du kysst någon detta året?.

nej.


3. Har du kramat någon detta året.

mååånga!!

4.har du hatat någon detta året?

nej, jag brukar inte "hata" folk.


5. har du sagt "jag älskar dig" till någon detta året?

yes!


6. Är du kär nu?

njae


7. i vem?

haha


8. Kan du vissla?

Jamen visst kan jag det!


9. Äger du en mascara?

det gör jag :3


10. Äger du mer än fem olika foundation/ puder produkter?

nej, det tror jag inte! känns lite onödigt?!


11. Gillar du vältränade killar?

om jag gör!!

12 Gillar du killar?

haha, ja :)

13. Vågar du vara knäpp och konstig inför andra?

ja, någorlunda!


14.Är du brunett?

nej

15. Är du blont?

typ!

16. Kan du sätta foten bakom huvudet utan att spy?

Ja, faktiskt ;)


17. Vem pussade du senast?

Ingen aning!


18. Vem kramade du senast?

Filip tror jag.


19. När grät du senast?

idag,


20. stjärntecken?

tvilling


21. Duschar du varje dag?

Ja, tyvärr!


22. Tror du att du någonsin varit kär?

Ja, två gånger!


23. Blivit dumpad?


helt ärligt, nej!


24. dumpat någon?

ja.


25. färgat håret?

yesyes.

26.antal människor du skulle ge livet för?

5 stycken

27. antal saker du ångrar?

jag räknar inte,


28. har någon någonsin lämnat dig utan anledning?

ja,


29.gråter du ofta inför folk?

händer nästan aldrig!


30. Vem rörde dig senast?

vet inte!


31. vem sårade dig senast?

-


32. bästa händelsen den här veckan?

en sak.. ;)


33. vem är/ var du ihop med senast?


Nikola.


34. Vad är din största önskan?

att vara nöjd med mig själv!


35. säg något du gillar?

vattenmelon.


36. säg något du älskar?

pirr i magen ;)


37. säg något du hatar?

skitsnack.


38. Senaste kramen från en kille?

min bror, men annars Max Lindroth


39. favorit mat?

kina mat!


40. favoritgodis?

surt godis eller choklad!


41. favoritband?

hinder!


42. säg några saker som du vill ska hända!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0