damn

jag funderar ibland på hur högt mitt iQ är, helt seriöst.. jag tänkte radera och sen ladda om blogg.se appen! när jag väl raderat den inser jag att jag glömt lösenordet. så jag kan inte ladda ner det igen.... 
 
jag var iallafall på dansuppvisning igår och det gick bra! himla surt att vi var med på tidiga bara. men dansen vart iallafall lyckad! vi kollade sen på sena och efter det gickjag, clara, julia och axel hem till Julia lite!
 
 
nu vid elva ska handbollslaget ner på torget och dela ut några papper och vid fyra har vi hemmamatch! så det är bara att börja tagga!
 
 


Kommentarer
totis

Kalleee då för faaaaan ?

2012-12-01 @ 10:28:41
URL: http://jvjulia.blogg.se
Emelie

Jag då ?????????

2012-12-01 @ 14:02:03
Emelie

Jag då ?????????

2012-12-01 @ 14:02:03
lovisa

Jag skrev er men datorn hackade, så jag vetifan vad som hände..

2012-12-01 @ 14:40:41
URL: http://lovisalarss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0