måste få förklara mig!

jag lägger upp mycket bilder på olika texter osv... varför? jo, för att jag älskar fina texter, helt enkelt! jag älskar låtar med fina texter, dikter med fina texter, fina dialoger och citat ur böcker, inredning med något fint citat eller liknande... allt sånt! Jag har alltid gjort det och jag har enda sen jag var liten alltid lyssnat efter vad olika låtar handlar om och alltid stannat upp och läst vad det står på olika tavlor eller annat med någon text! Jag har vissa favoriter sen barndomen, som jag antar att jag alltid kommer minnas!

Så alltså, när jag hittar bilder på fina, roliga eller sorgliga texter så sparar jag dem alltid och vill gärna dela med mig av detta! Därför blir det mycket sånt på bloggen! Så nu vet ni det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0