perfekta killen?

fick frågan om jag kunde göra ett inlägg om perfekta killen för mig! Självklart kan jag det!

Problemet är bara att det är en väldigt svår fråga! Det finns liksom inte en viss typ av kille som är perfekt så, utan om jag gillar någon, så är ju han perfekt för mig :) Men jag antar att jag kan beskriva drömkillen någorlunda!

För det första så måste han ju vara snäll, men det är ju självklarhet! För mig är det jätte viktigt att han är romantisk, typ håller mig i handen, håller om mig, kysser mig öppet och verkligen vågar visa både mig och andra att han tycker om mig! Killar som gillar att mysa är ett stort plus i kanten, men vem gillar inte det?;) Han ska helst gilla att hitta på saker, ta med mig till olika ställen, t.ex bara en så enkel sak som att ta med mig till sina kompisar! Han ska gilla mig för den jag är, oavsett om jag har mjukiskläder eller tajta jeans, sminkad eller osminkad, lockigt, rufsigt hår eller platt, kammat! Det ska inte vara det viktiga! Jag vill kunna sitta i timmar och prata med honom om allt möjligt, utan att det ska bli långtråkigt och jag vill kunna känna att jag kan säga i stort sätt allt och veta att det stannar mellan oss! Bara en liten sak som att säga "ta det lugnt hem" eller "ring om det är något" får mig att förstå att han är rädd om mig och det är viktigt! Han ska helst vara lång, långa killar är mumma! ;) Han ska kunna skratta med mig och vara sig själv utan att det känns konstigt!
Min drömkille ska vara som min bästavän och alltid bry sig om något är på tok!


Nu låter det som att jag har väldigt höga krav osv och så är det inte! Men drömkillen är ju drömkillen, eller hur ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0