sanningar om mig

• jag är inte allergisk mot någonting

• jag älskar att hålla i kalla händer

• jag har sämst självkänsla

• jag plattar mitt hår varje dag

• jag har bara haft ett seriöst förhållande

• jag gillar inte julskinka

• jag tycker det är skit snyggt när killar har halskedja

• jag har aldrig på mig kjol eller klänning

• jag gråter aldrig inför folk, finns såklart undantag

• jag gillar inte Justin Bieber

• jag gillar inte popcorn

• jag är inte ens lite mörkrädd

• jag stör mig på känsliga människor

• jag skrattar mycket

• jag älskar att smsa

• jag gillar inte skräckfilmer

• jag säger allt till min mamma

• jag älskar allt som luktar gott

• jag har lätt för språk

• jag gillar låtar med handling

• min favorit färg är röd och mörkblå

• det värsta jag vet är rödbetssallad

• jag orkar inte med barn i mellanstadie/ lågstadie åldern

• jag vill ha ett tamt lejon

• jag älskar att vara konstig

• jag drömmer ofta om sånt jag tänker på

• om jag fick en superkraft skulle det vara att kunna flyga



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0