sjuk!

ligger i soffan med massor med filtar och kollar på Grey´s anatomy! Jag undrar hur många näsdukar jag har använt alltså.. hela huvudet dunkar och halsen är helt svullen! Men annars är det bra -.-
Jag är sjukt irriterad, för det är en super chill dag i skolan idag.. först har vi intresseval, alltså dans, sen musik, lunch och sen skulle klassen gå till något ställe och åka pulka och typ ha med sig varm choklad, pepparkakor och annat fika och vara där tills dagen är slut! Självklart kan jag inte vara med då! Jag är så fruktansvärt rastlös just nu och jag känner mig handikappad som inte kan göra något annat än att kolla på tv och sova.. men alla blir ju sjuka nån gång och nu var det min tur!
Jag hoppas jag kan gå till skolan imorgon, för tro det eller ej, men det är bättre än att vara sjuk!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0