Claris! :)

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering, men kanske inte så konstigt när det har varit kanon väder :D
Igår var jag iallafall med Clara. Först cyklade jag till henne och vi gick ut med hennes hund. sen gick vi hem och åt och fikade. Efter det cyklade vi till dollarstore och köpte glass,  godis och läsk. när vi kom hem till mig såg jag att jag hade glömt nyckeln inne, så vi kom inte in. det gjorde som tur var inte så mycket eftersom vi ändå hade tänkt sätta oss på altanen och sola, så det gjorde vi. Runt fem kom Filip hem och då gick vi in och spelade kort, spådde varandra ( ;D) och kollade på 90210 ;) Vid tio cyklade hon hem så det blev en heldag!
 
Nu ska jag ut och solasolasola, så att jag får lite färg  :)
hoppas alla har kunnat bada och sola mycket!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0