Fest osv.

Halloj :) började skriva ett inägg igår, men jag kom på att jag hade alla bilder från kvällen på Julias mobil så det blev inget bloggande. Jag har fortfarande inte bilderna men jag tänkte att jag lägger ut dom senare. Festen blev iallafall jätte lyckad, med mycket skratt och mat :)
Först lagade vi tacos tillsammans och när vi hade ätit gick vi upp och pratade, öppnade paket och tjockade oss ;) Efter någon timme gick vi ut en stund för det blev så himla varmt inne. Vid ungefär tolv, halv ett åkte killarna hem och resten sov över hos mig. När vi vaknade gick vi ner och åt en rejäl frukost och sen satte vi oss vid tv:n och kollade på 90210 :) Vid halv tre åkte vi ner till Ränneborg för att kolla på p98:as fotbollsmatch och efter det cyklade jag och Clara hem till mig igen och fikade och kollade klart på 90210!

Skit mysig och rolig helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0