Fetast klassens dag! ;)

hej! Idag har vi varit vid Kyrkans stuga från 9.00-13.00! Det var kanon väder, fint område, fiskelycka, bad, massor med skratt, grillning, paddling och såklart solning :D Bättre sista skoldag kunde man nog inte ha! Höjdpunkten var när jag, Emelie, Julia och Moa paddlade ut till mitten av sjön, med badkläder och flytväst förstås, och hoppade i från kanoterna! Det var super läskigt första gången, men jag tror inte att man kunde ha skrattat mer än vad vi gjorde då! Det roligaste av allt var när vi precis hade kommit upp i kanoterna efter att vi hoppat i, och skulle precis paddla vidare när jag började skrika "MAN ÖVER BORD!" och hoppade i igen, så att kanoten nästan välte. Och såklart hade jag glömt att spänna åt flytvästen under benen, så den åkte upp enda till kinderna, plus att jag skrattade så att jag höll på att kissa ner mig. Och Emelie började paddla bort från mig, så jag simmade till Julias och Moas kanot istället. Julia blev skit rädd och skrev "HOPPA NER, HOPPA NEEER" och kvar låg jag, halvt död i vattnet och kunde inte sluta skratta ;) Vilka minnen det kommer att bli. Vi var ute på sjön i över en timme, innan vi paddlade tillbaka och grillade hamburgare, marsmallows och korv :) Viktor och Jesper åkte ut med fiskebåten och kom tillbaka med en jätte gädda och en mindre! ;) Vädret kunde inte bli mycket bättre, så vi hade riktig tur, med tanke på att det har regnat hela veckan! Så som sagt, en riktigt grym dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0