förlååååt!

förlåtförlåtförlåt för så himla dålig uppdatering! men för det första så orkar jag verkligen inte och för det andra så har jag inte så mycket att skriva om, för jag latar mig mest och för det tredje så tar det sån himla tid att ladda upp bilderna från mobilen till datorn :/ men jag ska försöka skärpa mig!

iallafall så var jag hemma på midsommar, med en annan familj som vi alltid firar med! Ingen av mina kompisar var hemma så jag var med familjen och vi cyklade ut till Örnstugan och körde femkamp! sen åt vi mycket och spelade buzz :) Ganska roligt faktiskt! Dagen efter åkte vi till mormors och morfars sommarstuga igen och firad lite midsommar med släkten! Igår gjorde jag absolut ingenting på dagen, men på kvällen träffades vi med handbollen vid campingen och pratade och åt glass! Moa kom hem från Grekland igår också, så nu börjar det hända lite saker igen ;) Så idag har jag tillbrigat dagen med Moa och Emelie! Hoppas alla hade en fin midsommarafton :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0