frågor och svar !

jag har ganska tråkigt, hehe ;)

1. Är du singel?
Ja!

2. Är du romantisk?
Det tror jag :)

3. Vad är det mysigaste du vet?
när tjejen sover på killens arm :')

4. Är du kär?
Nej!

5. Har du några syskon?
Ja, en bror, Filip :)

6. Om ja, hur är han/hon?
Världens mest omtänksamma, snälla och roliga bror man kan ha!

7. har dina föräldrar skiljt sig?
Nej :)

 8. Har du bonus syskon?
haha, nej? ;)

9. Har du många vänner?
Ja, verkligen!

10. Säg 4 utav dina bästa vänner.
Julia häll, Clara Kindstrand, Emelie Fernholm, Moa Wester

11. Har du någon gång blivit sviken?
Många gånger!

12. När grät du senast?
Förra måndagen, fast jag grät i onsdags pga samma sak!

13. Varför grät du?
var ledsen! ;)

14. Säg något som gör dig glad?
När folk säger att jag ser bra ut :)

15. Beskriv din drömkille med 5 ord.
ärlig, rolig, omtänksam, mysig, romantisk

16. Tycker du själv om ditt utseénde?
nja, oftast inte!

17. Har du bra självförtroende?
Inte direkt.

18. säg något som gör dig sur?
när folk jämför allting med andra!

19. Vill du ha barn när du blir stor?
ja, absolut!

20. Hur många barn vill du ha?
tre.

21. Om du får en flicka vad ska hon heta?
Elina eller Melissa, tror jag

22. Om du får en pojke vad ska han heta?
Liam eller Jacob

23. Gråter du lätt?
nej, bara när jag är riktigt ledsen!

24. säg något som får dig att gråta?
vet inte riktigt, mest när mycket har hänt, så det rinner över.

25. Vad gillar du mest, chips eller popcorn?
Chips! gillar inte popcorn.

26. Skriv hela ditt namn.
Lovisa Maria Linnéa Larsson

27. Vilken är din naturliga hårfärg?
blond!

28. När fyller du år?
3 juni 1998

29. vilka sorts killar faller du för, i utseénde?
inte de "biffiga" typerna! ;) utan mer söta, smala fast ändå muskler, med hyfsad klädstil :)

31. Går de bra i skolan?
Ja!

32. Har du lätt i skolan?
Ja, väldigt!

33. Säg något som irriterar dig mycket?
när folk inte accepterar ett nej och folk som tigger hela tiden.

34. vad är det snyggaste på en kille, enligt dig?
hela ansiktet, men även kroppen. vet inte riktigt vad som är snyggast!
 
35. Vad vill du bli när du blir stor?
Ingen aning, men något som har med skrivande att göra tror jag.

36. tror du att killar tycker att du är snygg?
jag vet inte?;o

37. Vem smsade dig senast?
Julia häll

38. Vem ringde dig senast?
Filip :)

39. Vem kramade du senast?
Johan Jönsson eller Julia Häll, kommer inte ihåg ;)

40. Säg en snygg kille och en snygg tjej?
Julia och Oliver Stenström ;)

41. Vilken skola går du på?
Prästängsskolan

42. vilken är din högsta önskan?
att hitta en kille som jag verkligen trivs med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0