Fredag :D

Hallåhallå :) Nu har jag lagt mig i sängen och tänkte blogga en snabbis innan jag somnar!
Pappa kom hem vid sex tiden och jag såg honom inte mycket, innan han försvann upp och somnade, haha ;) Efter någon timme satt jag fortfarande vid tv:n och en nyvaken pappa kom ner för trappan. Jag erbjöd mig att börja med maten, men han föreslog att vi skulle handla pizza istället. Så så blev det :) När varken jag, pappa eller Filip knappt orkade ställa oss upp, nästan kröp vi mot soffan och kollade lite på Let´s Dance. Sedan skulle Filip och pappa sätta på Hamilton, eller vad filmen nu heter, men det tog en evig tid, så jag somnade i soffan. När de väl fick igång filmen var ljudet super högt och jag vaknade med värsta rycket, hehe ;) Iallafall så orkade jag inte kolla på filmen så jag gick upp istället. Nu ligger jag och smsar med Julia... Har fortfarande sjukt ont i magen, men jag tänker knappt på det längre.
Jaja, Godnatt! :)


Kommentarer
Cärl

Du kan smsa mig med när du väl håller på! :)

2012-06-01 @ 23:16:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0