Mysig kväll igår :)

hej och förlåt för dålig uppdatering :o Hann inte igår och orkade inte i förrgår kväll. Igår kväll var jag hos Julia med Moa och Emelie. Först gick vi ner på stan och kollade på balen, sedan köpte vi godis, pizza och läsk och åkte hem till Julia. När vi hade ätit grillade vi marsmellows och åt godis.. vi skrattade jätte mycket, men hade även allvarliga samtal, hehe ;) Nu sitter jag i sängen och kollar på 90210 med Julia och vi har ätit upp det sista godiset. Moa var också här innan och vi testade olika frisyrer till skolavslutningen. Super skönt att vara lediga idag. Väckarklockan ringde vid kvart i sex eftersom jag hade glömt att sätta av alarmet! Så jag vaknade och trodde att det var skola. När jag insåg att det inte var det, somnade jag om direkt och vaknade inte förens elva. sen åt jag en riktigt stor frukost, med bacon och ägg m.m.
Ska försöka blogga oftare :) Have a nice day!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0