ny header :D

nu har jag äntligen bytt ut min gamla skrutt header, till en ny :) blev faktiskt nöjd, men det var skit svårt att byta! Det vill säga, jag är ur kass på sånt! ;) Jag sov iaf hos Moa inatt och vi myste till det med toast, varm choklad och marsmellows. Yummie! Idag vid klockan ett, nåt sånt, stekte vi pannkakor och gjorde glass i deras glassmaskin! Sen gick vi hem till mig och gjorde milkshake och gick sedan ut och spelade kubb! mysmys :) Nu ligger jag i soffan, helt ensam och bloggar lite och har tänkt sätta på en film!
 
måste bara säga att jag saknar min fina bästavän Julia något fruktansvärt!
Kram på alla! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0