Ont i maaagen ;o

Hejsan ! Glömde blogga igår kväll, haha ;) menmen, precis kommit hem från skolan.. gick hem i regn :S Sen såklart så hade jag ju glömt nyckeln in, så jag fick sätta mig på trappan och vänta på Filip! Nu känns det sjukt skönt med helg och jag har bara roligheter framför mig. Två, snart en dag kvar tills jag fyller :D Sista lektionen hade vi idrott och jag fick otroligt ont i magen, så jag kunde inte vara med. Tydligen ska vi få Åsa i idrott, istället för Fredrik. Både bra och dåligt... Nu iallafall så ska jag ta mig något att äta och sätta mig vid tv:n. mysigt när det är piss väder! :)

Have a nice Friday !!


Kommentarer
Julia

ÅÅÅÅÅ TACK DETSAMMA <3333333333333

2012-06-01 @ 20:32:55
URL: http://jvjulia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0