Ränneborg!

hallåhallå :) Idag har vi tillbringat dagen på Ränneborg och det har varit riktigt roligt :D Det fanns mycket att göra hela tiden, för att samla så mycket poäng som möjligt! Vi kom dock bara trea men alla kämpade på bra! Jag är ganska nöjd med min egen prestation! På 60 meter sprang jag på 9.06, vilket inte är JÄTTE snabbt, men helt okej! På höjdhoppet hoppade jag 1.20, vilket heller inte är jätte bra med tanke på att jag har hoppat högre! Jag hoppade 3.45 i längdhopp och kula behöver jag inte ens skriva ;) tanken var att jag skulle vara med på staffeten också, men tydligen var vi en för mycket och ingen ville stå över, så det fick bli jag!
Nu taggar jag morgondagen med klassen! ska bli skönt att inte behöva göra saker hela tiden, utan att bara ta det lugnt och njuta av sista "skoldagen" :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0