SNART 14!

Tjenahallåhej :) Nu har jag precis kommit hem efter en super mysig dag hos Julia! Känns som att jag bor där nuförtiden, haha ;) Höjdpunkten på dagen var den sjukt bra filmen, men allt har varit toppen. Nu sitter jag i min fåtölj och taggar ;) Imorgon är den stora dagen äntligen här och jag hör hur det tisslas på undervåningen... Jag vet inte vad vi ska hitta på än, det brukar bli en överraskning, men jag vet inte. Någonting ska vi iallafall göra. Tiden har gått så otroligt fort! Det kändes som det var för en vecka sedan det låg 7dm snö på marken och var -15 grader kallt. Det mest lustiga är att det känns som att det har varit sommar mellan snön och nu. Förra veckan var det 25 grader och strålande sol. Nu är det inte på långa vägar lika varmt. Jaja, ska ändå bli super imorgon. Att fylla år är alltid lika kul, spelar ingen roll om man är 5 eller 14. Fortfarande samma känsla i magen, när man ligger där på morgonen och låtsas sova, eller när det är OMÖJLIGT att somna kvällen innan och hur höjdpunkten är alla paketen osv. Fast jag tycker verkligen om allt! Att bli firad och känna att det är ens egna dag. Jag tror att de flesta håller med mig om det :D
Snart ska vi äta och sen vill jag bara slänga mig i sängen och försöka sova, så att det blir morgon snart! Ha en bra Lördagskväll!
Hahaha, sjuk bild från skolan osv . Har ingenting med saken att göra menmen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0