Super lugn skoldag!

hejsan! Ligger i sängen med datorn i knät och har precis ätit lite kvällsmat. Var och tränade vid fem till sju och vi var bara 4 pers på träningen. Fast det var en riktigt rolig träning, dock väldigt jobbig. Men det är ju nyttigt och bra :) Haft en super lugn och skön skoldag idag, nu i slutet! det börjar ju verkligen närma sig skolavslutning nu :D Vi rensade mest ut gamla böcker, kollade på film och gjorde andra roliga saker eftersom många av lektionerna var de sista för detta året. Sen slutade vi tidigare på de flesta lektionerna :) Efter skolan gick jag och Moa till stan och skulle kolla på liter saker till henne och sen gick vi in en snabbis på konsum och köpte godis, haha ;) fast det var en evigt lång kö, så det tog minst tjugo minuter. När vi väl hade kommit ut från affären såg vi att klockan var jätte mycket så vi fick skynda oss hem. Jag slängde på mig träningkläder och cyklade iväg till
I12 hallen.

känns som att mitt silvershampoo börjar göra lite skillnad iallafall :)
Ha en fin kväll !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0