Sushi ...

Skriver lite kort om kvällens måltid. Min mamma älskar verkligen sushi, men eftersom alla andra i min familj tycker att det är skitäckligt, äter vi det aldrig. Idag skulle pappa tydligen vara lite snäll, så hon fick göra sushi. Jag har ätit det förut och tyckte att det var HELT OKEJ! Så jag gjorde inga större väsen av mig, utan hjälpte istället mamma i köket. Efter ungefär en halv timme kände jag hur jag började må sjukt illa och jag kunde inte vara kvar i köket. När maten väl serverades fick jag inte ner mer än en sushi bit, knappt det. Det gick inte!  varje gång jag försökte, tog det emot och jag började må illa igen. Helskumt! Så jag fick leva på grönsaker, men det var gott det med och jag blev proppmätt, så jag överlevde ändå ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0