Ullared och massa paket :D

Hejsanhejsan :) det blir ett sent inlägg idag, men jag har verkligen inte haft någon tid över! Jag väcktes vid ungefär 8.00 när familjen kom in och sjöng och lastade på med MASSOR av paket :) sen hade Filip gömt sitt oaket, så jag fick leta med hjälp av ledtrådar. Vi böjrade få bråttom, så vi skyndade oss att äta frukost och sedan körde vi iväg till Julia. Jag hade såklart ingen aning om vart vi skulle sen, men alla andra i bilen visste! Det var en lång biltur, men målet blev Ullared, där jag sedan fick öka högen med pressenter! Jag köpte massor med saker, från kläder, parfym och underkläder, till filmer och bikini osv. Vi hade supermysigt! jag är verkligen jätte nöjd. Sen vid fem åkte vi hemåt och alla var sjukt trötta. Vi släppte av Julia och handlade lite korv. Ingen orkade mer än så, så det blev fransk hotdog och sedan tårta :) runt tio tiden kom vi på att jag hade fått örhängen, men att två av mina fem hål hade växt igen. Så mamma tog en nål och tryckte genom örat, jag började bli snurrig och trodde att jag skulle kräkas, så ont gjorde det! Men nu sitter iaf fem örhängen i öronen igen! SJUKT underbar dag!
Godnatt!


Kommentarer
Superman!!!

Glöööömde mitt <3

2012-06-03 @ 23:35:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0