kväll..

Nu har Moa och Julia traskat sig hemåt, så jag sitter här i sängen med datorn i knät och mår allmänt dåligt. Börjar få huvudvärk och är sjuuukt trött, eftersom jag inte somnade förens halv ett igår pga snackade med Carl. Pappa håller på med maten där nere, och lugn, jag sitter inte här och låter min stackars pappa laga mat alldeles själv. Vi har nämligen matdagar, så imorgon är det min tur :D Vi ska jobba med någon relations drama på biologin imorgon, vilket ska bli instressant haha :) Oså har vi ett fysikprov nästa vecka, men annars är dagarna hyfsat lugna nu, det rullar! Och om 15 dagar tar vi sommarlov :D Fett skönt, ja... menmen ska städa innan mamma kommer hem, hehe ;) Ha en fin kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0