Myser med mina fina :')

Hej hej :) Just nu sitter jag här med Moa och Julia, idag igen! Vi har kurat ihop oss i soffan och kollar på top model! Med oboy och mackor... Efter skolan cyklade vi med Jacob, Johan och Kevin till Ica en snabbis och köpte lite choklad och annat gott :D Sedan fortsatte vi till mig och nu sitter vi här.

Iallafall så har jag äntligen hittat en skolavslutningsklänning! Började få panik, eftersom nästan alla fina klänningar är slutsålda. Men tur hade jag, för den första fina klänningen jag skulle beställa tog slut precis när jag skulle köpa den. Nu hade den tydligen kommit tillbaka och mamma köpte den såfort hon såg det. Den passade iallafalla jätte bra, så nu har jag det avklarat :) Sjukt att det snart är sommarlov, sjuan har gått otroligt fort! Lite tråkigt att alla nior slutar bara...  Skriver ett inlägg ikväll, ha det bra :)


Kommentarer
Superman

Du är så sjukt snygg Lovisa <3

2012-05-31 @ 19:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0