Ny osv.

Hej, super svårt att skriva första inlägget, haha! Men jaja, skaffat blogg nu, så jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan och mycket bilder kommer!

Iallafall så är jag nyduschad och hemkommen från handbollen. Jätte roligt att Julia har börjat och hon är riktigt duktigt! Filip hade stekt hamburgare när jag kom hem och jag lyckades slänga i mig två innan jag satte mig vid datorn! Tobbe och Daniel var är och kollade på någon skitskum film ;o Imorgon har jag handboll på morgonen och tro det eller ej, men vi ska spela beachhandboll, i 4 grader och regn. Usch! Inte planerat! På söndag fyller jag år, och jag och Julia planerade att ta tåget till Jönköping och shoppa :D helgen efter blir det fest med fina vänner, för att fira mig! Grillning och massor med bad  står på shemat och om allt går som planerat kommer Julia, Emelie, Jacob, Max, Moa, Clara och Johan :) Himla gulligt att Johan inte trodde på mig när jag frågade om han ville komma, hahaha :') Jag har inte så mycket mer att skriva om just nu. Ha det så bra så ska jag försöka skriva ofta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0