10 sanningar om mig själv!

1. jag sover alltiiiid med musik i öronen, vart jag än befinner mig!

2. Det värsta jag någonsin skulle kunna bli tvingad att äta är rödbetssallad! Jag kräks nästan bara jag känner lukten och färgen får mig att må illa!

3. Den värsta insekten jag vet är larver, pågrund av att de dödade min kanin och det var riktigt otäkt och äckligt!

4. jag ÄLSKAR kalla händer, etc. Har gjort sen jag var liten och har ingen aning om varför! Alltså inte att ha kalla händer, utan att hålla i någon som har kalla händer!

5. Det värsta plagget jag vet är klänningar och kjol! Till t.ex skolavslutningar har jag alltid klänningar som går till MAX halva låren annars tar jag inte på mig det!

6. jag har fobi för vassa saker, t.ex knivar, nålar m.m

7. jag är inte allergisk mot någonting!

8. killar som luktar gott är det absolut bästa jag vet!

9. det mysigaste jag vet är när killen kysser tjejen i pannan eller när man skrattar innan man kysser varandra!

10. jag har bara varit riktigt kär två gånger i hela mitt liv!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0