chillidill

har inte bloggat på hela dagen, men jag mådde inte så bra när jag kom hem från skolan! frös som en idiot, satt och verkligen skakade, sen hade jag ont i huvudet på det med :$ jag somnade i soffan ganska direkt och har sovit fram tills ungefär nu! hunnit äta lite med men annars är det allt, så det blir att gå och lägga sig tidigt ikväll!
det var inte sååå farligt att gå upp idag på morgonen och det chockade mig verkligen! dock höll jag på att somna på varje lektion.. åh jag orkar verkligen inte! vi får massor med nya konstiga uppgifter hela tiden! t.ex så ska vi konstruera en egen termos på tekniken och det är vårt prov. usch -.-' jaja, nu ska jag släcka! ha det bra :3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0