diss!



måste skriva av mig lite...

jag har full förståelse för om man tycker att någon kändis är bra osv, absolut! men det har börjat gå till överdrift nu! Hur kan man bli kär i en kändis!? Hur orkar man lägga ner sååå mycket tid på en person som aldrig kommer lägga märke till än? T.ex Justin Bieber och One Direction.. jag har aldrig haft någonting emot dessa artister och jag skulle vara knäpp om jag sa att de inte gjorde grym musik! Men allt detta överdrivna tjatet om Belibers hit och Nail dit och Jelena och "Justin är inte bög" och alla i 1D är sååå bra och åh, jag har verkligen fått nog! Hela facebook och instagram bombas av likes och bilder på alla dessa kändisar... Alltså när en person har fått en identitet som kopplas till en kändis så har ju något gått för långt, eller? som sagt, killarna kan absolut sjunga och ser bra ut osv, men bara för att allt har blivit så otroligt överdrivet nu så orkar jag inte ens lyssna på deras musik! T.ex så tror jag att många av Justins "haters" har skapats p.g.a hans fans. Alla får damp när någon säger att Justin är bög och folk skriver långa uppsatser om hur snäll han är och hur tufft hans liv måste vara och hur stark och perfekt han är.. det är väl klart att folk tycker det är skitkul att driva om honom då! Det roligaste är att de inte driver om Justin, de retas med alla hans fans som alltid ska försvara honom så väldans! nej usch, någonstans går väl gränsen eller!?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0