home is where food is ;)

tillsist är jag hemma igen efter en heldag i hallarna! Egentligen orkade jag inte kolla på alla olika lagen och matcherna, men jag hade inget bättre för mig så.. Nu har jag iallafall duschat och gjort iordning allt till skolan imorgon! Det luktar mat i hela huset och jag är hur hungrig som helst! Klyftpotatis, bearnessås och kött blir det, vilket gör mig ännu hungrigare! ;)
 
Usch, jag känner mig så sjukt trött på allting nuförtiden... skolan är rena helvetet, med alla prov och skit och jag har ingen fritid längre för handbollen och allt hemma tar upp hela min vecka! Sen är det andra privata saker som jag bara inte pallar med. Aja, jag orkar inte sucka mig igenom livet så skitsamma! Nu ska jag ätaaaa, ha det fint! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0