I'm doing great on my own! ^^

sitter i sängen med skönaste koftan jag kunde hitta och nördar Pretty Little Liars! bästa serien någonsin!! my parents har åkt till Skövde för att kolla på någon grej så jag och bror min är själva ikväll! vi ska strax koka lite korv och sen har vi massooor med chips hemma som jag troligen lägger beslag på! ;) vad facebook berättade är det tydligen Halloween idag.. eller? verkar iallafall så, men det säger mig inte så mycket! Idag är bara en vanlig skön torsdag och jag skiter fullständigt i någon onödig högtid som vi härmat och gjort en riktig dålig version av! aja, jag ska inte va så negativ, det finns de som tycker det är kul :) nu ska jag börja ett nytt avsnitt av PLL, och mysa med mig själv! ha det bra!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0