I'm home dudes!

tjenixen! nu har jag kommit hem till lilla Eksjö igen efter två toppen dagar i Stockholm. Vi kom fram till min morbror vid ungefär klockan sex! han bor i en super mysig lägenhet som vi fick "låna". vi packade in våra saker och sen åkte vi ganska direkt in till stan för att äta på en Indisk restaurang. otroligt gott var det! efter det begav vi oss mot biografen för att kolla på Taken 2. Absolut godkänt men ettan slår allt!! Iallafall spännande och verkligen värd att se! :) den var slut vid halv elva nån gång och då gick vi hem till lägenheten. där fick jag och Filip testa att göra egen sockervadd, blev bjudna på super goda drinkar och sedan spenderade vi resten av kvällen/natten framför tv spel! dock däckade både jag och mamma i soffan vid två tiden! morgonen efter hade mamma och Ulrik gjort jätte god frukost och sedan åkte jag och mamma in till stan och shoppade. vid fem ungefär, åkte vi tillbaka, fikade och sen begav vi oss hemåt igen! (y)

min mobil kamera är sämst i världen så jag tog inga bilder, tyvärr!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0