I'm sure I'll be just fine, if I remember he wasn't even mine.

sitter och lyssnar på Ron Popes, in my bones! sjukt bra, fin låt alltså!

as bra dag i skolan idag... verkligen, inte! vi hade oförberett prov på So:n som höll på i två timmar och självklart hade jag glömt alla böcker och hjälpmedel hemma, så det gick bra oså -.-' nejmen det gick faktiskt helt okej! och jag var faktiskt lite allvarlig med att dagen vart bra, vet inte varför, jag har bara varit glad och det har känts bra, typ ;) men nu fryser jag hur mycket som helst! snart ska jag iallafall gå ner och laga mat!


haha, jag var helt cp inatt. jag vaknade vid fyra och fick panik för att jag trodde att jag hade glömt duscha.. så jag gick in på toan och tänkte skölja av mig när jag kom på att jag visst hade duschat, så jag gick och la mig igen ;)
vet inte hur jag kom att tänka på det nu, men jag kände att jag ville dela med mig av det, haha!

ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0