sorry dudes

Ipoden la av igårkväll och jag har inte orkat ladda den! Så sådär värst mycket bloggning har det inte blivit idag! Aja, jag får gottgöra det :) Idag kollade vi på världens film i skolan... eller ha, hemsk var den! Handlade om 11 september 2001 och World Trade Center! Det var typ två poliser som fastnade när allt rasade och satt fast i ett helt dygn! Väldigt djup och känslosam! Bra var den iallafall! Efter skolan vart det träning igen och sen åkte jag hem och pluggade och åt osen kollade jag på 'the day the earth stood still' med pappa! den var rätt bra faktiskt! Nu sitter jag i sängen och funderar på om jag kanske borde sova! jag var inte med på träningen idag, men jag somnade på läktaren så jag känner att jag kanske är lite väl trött ändå ;)

hoppas alla haft en bra Onsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0