thinking!

ligger i sängen med musik i öronen och funderar på vad folk tycker är intressant att läsa om! T.ex vad som gör att en blogg blir "känd". Jag vill ju såklart att min blogg ska vara rolig att läsa och att folk klickar in här ofta, för att det är intressant osv. Och jag gissar att man inte ALLTID vill läsa hur min dag har sett ut eftersom jag inte bor i Usa och har mängder med pengar och att varje dag är ett nytt äventyr fullt med utlandsresor, nya inköp, de dyraste restaurangerna, eller bröstförstoring varannan månad.. (hoppas ni fattade det där) men ah, jag försöker variera med lite olika ideér oså, men det är svårt!

ni får stå ut ett tag, tills jag kommer på något fiffigt ;)

godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0