Fresch start...

utan någon förvarning alls slutade jag blogga igen.. men helt ärligt så suger blogg.se!! jag får iallafall försöka blogga några gånger i veckan, till en början, så ska det nog funka.
Nu är det bara en hel skoldag kvar, sen tar jag höstlov! :D
Haft en super mysig, lugn torsdags kväll! Kollat på några avsnitt av Pretty little liars, lyssnat på musik i min ensamhet och sedan skypat hela resten av kvällen med Emma! Vi har inga läxor tills imorgon heller så det var chillidill. Dock har jag städning på torsdagar, men det fick inte förstöra mitt goda  humör så jag såg det positivt och övade lite sång under min dammsugning ;)
Och till allas förvåning så kom den första snön för i år idag, vilket också är toppen! Så gud vilket bra tillfälle det var att börja blogga igen, right?! ;)
¨Nu ska jag släcka och lägga mig i sängen! Hoppas alla haft en lika bra torsdag som jag!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0