friday, I love you!

Godmorgon! vaknade för ungefär en halvtimme sen och är nu iordninggjord och klar! känner mig ovanligt pigg idag, men jag antar att det beror på att det är fredag idag :D Och imorgon ska jag till julia på kvällen, för en egen "gå runt fest" med hennes familj och Bygdells familj och även Clara, Kalle och Johan om jag fattade rätt! Så himla kul när man har något att se fram emot, plus att det sedan är höstlov så man slipper den jobbiga skolan i några dagar! Ja, så idag är jag glad och skiter fullständigt i alla problem! Och juste, idag ska vi fira Halloween i skolan med så vi får väl se vad det innebär!

:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0