Hiss & diss!

Diss:
 
Jag börjar att dissa dip dye! Jag tycker att det är hur snyggt som helst med lite naturliga dip dye, men att göra en dip dye i rosa eller blå, det är bara skitfult helt ärligt! Förstår inte riktigt hur man tänker när halva håret är t.ex blont, och halva rosa! men det är ju bara min åsikt! ;)
 
 
nästa diss går till Rix FM och Mixmegapol som aldrig kan variera låt stil utan spelar samma låtar helahelahela tiden och därför gör att låtarna blir uttjatade efter en vecka -.-'
 
 
Hiss:
 
första hissen går till alla dem som donerar bort sitt långa hår till barn i fattiga länder som skulle ge va som helst för långt fint hår, men som inte kan få det! Så jag tycker att alla ska sluta hålla på med tjatet om att Miley Cyrus var finare i långt hår och att hon var "dum" som gjorde som hon gjorde! det var för en otrolig sak, men eftersom allt nu för tiden handlar om utseénde så är det kanske inte så konstig att folk håller på som de gör!
 
 
Före:
 
efter:
 
 
nästa och sista hissen går till sidan "swesub.se", där mängder med svenska och andra filmer finns att kolla på helt gratis! även massor med serier finns och det laggar nästan ingenting! Så skönt att slippa ladda ner jämt osv :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0