tuesday evening and cold as fuck!

hemkommen från härlig träning med hyfsat flås osv! alltid skönt så skönt att komma hem efter träningar och känna att man varit lite hurtig!;) nu tänker jag dock tjocka mig lite, med äppelpaj och kolla på Beck! det är ju ändå lov, men shit vad fet jag har varit denna veckan! blir till att träna ordentligt sen! trodde jag skulle dö när jag cyklade hem! det är huuuur kallt som helst, tårna var riktiga isbitar. hejdå höstjackan, dig kan jag verkligen inte använda längre! åh kan inte snön komma tillbaka!? ska det nu vara så himla kallt, så måste det ju komma lite snö med, annars är det bara helt meningslöst! jaja,
ha en bra tisdagskväll :3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0