Friday I love you

Känner att denna dagen var sjukt efterlängtad! Veckan har gått rätt fort, trots mängder med sjukdomar och baciller. Ikväll har jag iallafall tränat och sedan haft tacomys med familjen. Jag umgås nästan aldrig med dem längre, så det är mysigt när det väl händer! Just nu är jag iallafall grymt trött och funderar på att lägga mig. Jag har inte sovit så mycket i veckan! Imorgon blir det iallafall sen kväll, jag ska inviga melodifestivalen 2013 med Julia, Kalle och Axel! Förra året kollade jag och Julia varje gång. Det var liksom tradition, så varför inte hålla den?
Annars är helgen matchfri, vilket är skönt, så att jag har tid att träffa de jag gillar bäst!

Ha en bra fredagskväll!

Bilderna är från skolan, uppdaterade lite dåligt så jag lägger ut dem nu istället :3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0