Explain

Så, nu har jag lite mer tid! Så jag tänkte förklara lite bättre vad jag har sysslat med! Igår kom Julia, Matilda och Hanna hem till mig, eftersom vi fyra tjejer ska åka till Åre i en vecka tillsammans så vi ville lära känna varandra bättre! Det var super kul och det flöt på hur bra som helst! Det kommer nog bli en kanon vecka! :)

Idag har jag och tre tjejer till och Filip med kompis, varit barnvakt åt massor med småungar på Ing2! Det var nämligen julgransplundring och det vuxna var på undervåningen och lämnade därför sina barn där uppe med oss! Det gick jätte bra, alltså lätt förtjänta pengar! Så detta är vad jag har gjort i helgen!

Hoppas alla haft det fint :3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3559508/images/2013/pic_50f1df08e087c35d6050fd45.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0