Justin Bieber!

Kommentarer:

Jessi

Hej, skulle du kunna göra ett inlägg om Justin Bieber?
Typ åsikter och lite annat?

Kram


Svar: klart jag kan :)

Hm.. Jag kan säga direkt att han inte är något för mig, inte alls faktiskt! Jag har inget emot honom egentligen, jag orkar bara inte med hans fans, som alltid ska försvara allt han gör och som står och lipar så fort de ser hans namn. Allt går till överdrift! Killen kan sjunga, han skriver bra låtar, lyssna gärna på hans musik, det är inte det jag menar! Men man kan ju inte gå och bli kär i honom? Han kan ju inte bli personen som betyder mest för någon, när man aldrig ens har träffat honom? Det är just detta jag inte orkar med .. Varför måste man kallas något speciellt för att tycka om en artist? Beliebers? Sånt får mig att vilja kräkas! Jag ska inte dra alla över en kam, vissa gillar hans låtar och lyssnar på hans musik, måttligt! Men det är så många som i stort sett skulle dö för honom och jag fattar det inte? Det är så lätt att ta en bild tillsammans med ett cancersjukt barn och gråta lite inför kameran, men det gör väl inte honom till den mest omtänksamma personen i världen? Ingen vet ju egentligen hur mycket han bryr sig? Aldrig tänkt på att detta gör honom mer känd? Att det är därför han gör så? Jag vet inte, han kanske verkligen är en sån bra person, men ni känner honom inte, ni har aldrig pratat med honom, så ni vet inte heller, inte egentligen!
Men, som sagt, killen kan sjunga, inget snack om den saken!

Enligt mig så är de bästa låtarna han gjort "that should be me" och "be alright", men jag har långt ifrån lyssnat på alla! Grejen med hans låtar är att jag tröttnar på dem efter max en vecka .. Antar att det beror på att alla spelar dem överallt och hela tiden.

Hoppas det var ungefär det du ville veta, annars är det bara att fråga mer :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0