Summer

Hur kan man längta efter något så otroligt mycket? Alla varma dagar på stranden, grillkvällar, shorts och linne, ljust hår, att gå barfota i gräset, när det aldrig blir mörkt, bad, solbrända ben, fräknar, allt det där som banker skiten ut vintern totalt! Jag vill aldrig mer se snö så jag ber till Gud att den inte kommer tillbaka. Jag önskar att det var sommar året om och det säger jag inte bara för att jag är trött på kylan. Visst, julafton och nyår är roligt, men två dagar kan omöjligt slå så många månader! Det är inte ens värt det.
Tiden går så otroligt sakta just nu och jag hatar det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovisalarss

It´s never over, untill you stop trying!

RSS 2.0